SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE www.cornilleau.si

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.cornilleau.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.cornilleau.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga samostojno podjetje R&S Line, Aleš Naraglav s.p., Cesta OF 30, 1420 Trbovlje, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino si obiskovalec nastavi uporabniško ime in določi geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.cornilleau.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Splošni pogoji so vam na voljo tudi v elektronski obliki. Za odpiranje potrebuje Acrobat Reader. Splošne pogoje dobite TUKAJ

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga oziroma storitev; pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve; vse cene, jasno in nedvoumno določene; način plačila in dostave; rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

VELJAVNOST PONUDBE

Vse cene so v Evrih in vključujejo 22 % DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih uporabnik potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

 

POSTOPEK NAKUPA, PLAČILO IN PREVZEM BLAGA

Kupec izbere vrsto, barvo, velikost, količino,.... Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne popravke in potrdi naročilo. Po potrditvi nakupa, uporabnik dobi preko spletne strani elektronsko sporočilo, da je bilo njegovo naročilo v spletni trgovini www.loparji.si sprejeto.

 

KJE SE HRANIJO NAROČILA?

Vsa naročila se hranijo na naši spletni strani. Dostop do svojega naročila ima vsak registrirani uporabnik. Kako pridete do tega podatka? ali pa nam pošljete mail in vam bomo kopijo naročila poslali po elektronski pošti.

 

PLAČILO

1. Način plačila
Trenutno imate v naši spletni trgovini na izbiro tri načine plačila; plačilo po povzetju, po predračunu ali preko paypala.

1.1. Gotovinsko plačilo ob dostavi GLS-ja

Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi GLS. Plačati morate celoten znesek nakupa, ob tem pa morate plačati tudi provizijo. Provizijo plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 50 EUR in je poštnina brezplačna. Proviziji, ki jo plačate GLS-ju se lahko izognete le s plačilom po predračunom. Znesek provizije z DDV-jem, si lahko ogledate v spodnji tabeli. 

 

 

vrednost odkupnine provizija
enotna 0,65 EUR

 

1.2 Gotovinsko plačilo ob dostavi Pošte Slovenija

Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi Pošta Slovenije. Pri gotovinskem plačilu po povzetju, preko Pošte Slovenija, poleg poštnine, plačate tudi odkupnino v vrednosti 0,66 EUR.

Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 96 EUR, pri paketih z vrednostjo od 96 EUR do 501 EUR je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,01 EUR.  

Provizijo in odkupnino plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 50 EUR in je poštnina brezplačna. Provizijo in odkupnino, ki jo plačate pošti Slovenije se lahko izognete le s plačilom po predračunom.


1.3. Plačilo po predračunu

Na podlagi izbire plačila izdelkov po predračunu Vam po elektronski pošti pošljemo predračun. Predračun poravnate bodisi preko spletne banke ali osebno na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Ob prejemu obvestila o plačilu predračuna (bodisi s strani kupca, bodisi s strani banke) Vam izdelek pošljemo na vaš naslov. Pomembno: S plačilom po predračunu se izognete plačilu provizije DPD-ju, navedenem v prejšnjem poglavju.

1.4. Plačilo preko Paypal sistema

Čisto na koncu, ko račun že potrdite in ste pri plačilu izbrali Paypal, lahko opremo plačate na vse načine, ki vam jih ponuja Paypal. Za več informacij si oglejte stran: Paypal


Pomembno: S plačilom preko Paypal-a se izognete plačilu provizije GLS-ju ali pošti, ter lahko plačate s kreditno kartico,....

 

CENE

 

Prodajna cena

Prodajna cena je dejanska maloprodajna cena artiklov v naši spletni trgovini in velja za vse nakupe v spletni trgovini Cornilleau.si. 

 

Redna cena

Je cena, ki jo določi dobavitelj, proizvajalec ali uvoznik in je objavljena v njihovih cenikih oziroma katalogih. Redna cena je cena po kateri se na začetku prodajajo vsi izdelki v spletni trgovini Cornilleau Slovenija. 

 

Prikaz obračunanega popusta je razlika med Redno in prodajno ceno.

 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočil odstop od nakupa.

 

DOSTAVA, OSEBNI PREVZEM, DOBAVA in GARANCIJA

2. Dostava

Trenutno imate v naši spletni trgovini na izbiro dostavo preko GLS-ja, Pošte Slovenija in pa osebni prevzem.

2.1. Dostava opreme preko GLS-ja

Pri nakupu opreme pod 65 EUR se dostava obračuna v skladu z spodnjo tabelo. Ob nakupu nad 65 EUR je dostava brezplačna za vso opremo tudi za namizno teniške mizice.

 

 

Cenik dostave v Sloveniji

teža paketa cena z DDV
do 5kg 2,8 EUR
   


Pri pošiljanju opreme preko GLS-ja vam bomo sporočili tudi številko paketa, da boste lahko spremljali kje se v danem trenutku paket nahaja.

Preberite si tudi pogoje plačila v zgornji točki 1.1. Provizijo namreč plačate vedno kadar plačate po povzetju. V primeru plačila preko predračuna nimate stroškov s provizijo.

2.2. Dostava opreme preko Pošte Slovenija.

Pri nakupu opreme pod 65 EUR se dostava obračuna v skladu z spodnjo tabelo. Ob nakupu nad 65 EUR je dostava brezplačna. 

 

Cenik dostave v Sloveniji

teža paketa cena z DDV
do 2kg 4,08 EUR
do 5kg 5,04 EUR
do 10kg 6,12 EUR

 

Preberite si tudi pogoje plačila v zgornji točki 1.2. Provizijo namreč plačate vedno kadar plačate po povzetju, s tem da vam jo del zaračunamo mi, ki jo moramo plačati pošti ob oddaji paketa, del pa jo poštar zaračuna vam ob predaji paketa. V primeru plačila preko predračuna nimate stroškov s provizijo.

 

2.4. Osebni prevzem

Naročeno opremo je možno osebno prevzeti v trgovini v Trbovljah (Opekarna 28a). V tem primeru se lahko izognete stroškom pošiljanja in provizije.

2.5. Dobava

Opremo na zalogi, ki bo naročena do 11 ure, vam bomo poslali še isti dan; za opremo, ki je ni na zalogi pa bomo poskrbeli v 5 do 8 delovnih dnevih. V primeru, da opreme ni na zalogi vas bomo o tem tudi obvestili.

2.6. Garancija

Vsi izdelki kupljeni v spletni trgovini Loparji.si, imajo 21 dnevno garancijo. Garancija ne velja za poškodbe, ki bi nastale zaradi napačnega ravnanja.

 

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, VRAČILO BLAGA/VRAČILO KUPNINE IN MENJAVA BLAGA

 

 

3.Pravica do odstopa od pogodbe 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se da je sporočilo poslano pravočasno, če je poslano v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Vračilo vplačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se tudi šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

3.1. Menjava blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju preko priloženega obrazca za menjavo blaga pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago. Obrazec nam lahko dostavi preko elektronske pošte info@cornilleau.si ali pa na naslov sedeža podjetja. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Stroške ponovnega pošiljanja blaga ravno tako krije kupec. V kolikor ponudnik ne zmore v roku 15 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.
 

POMEMBNO

- Ko vračate artikel morate priložiti obrazec za vračanje blaga, ter kopijo računa
- Naslov za vračilo blaga je: R&S Line, Aleš Naraglav s.p., Cesta OF 30, 1420 Trbovlje
- Priporočamo da za vračilo blaga uporabite dostavno službo, kjer lahko sledite pošiljko ali pa Pošto Slovenije. Blago je potrebno ustrezno pripraviti za transport (priporočamo našo embalažo oz. drugo varno embalažo), da bo oprema nazaj prišla nepoškodovana.
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj.
- Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

- za tisk obrazca, kliknite tukaj na OBRAZEC
 

NAPAKE OB NAROČANJU

V kolikor uporabnik ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke naj jih čim prej sporoči ponudniku, da se še pravočasno popravijo.
 

STVARNA NAPAKA

 

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ

 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

ROK ZA UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. 

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. 

 

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške /strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.
 

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani www.loparji.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
 

KOMUNIKACIJA

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina www.cornilleau.si se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@cornilleau.si ali po klasični pošti na naslov:

R&S Line
Aleš Naraglav s.p.
Cesta OF 30
1420 Trbovlje

Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.

 

 Cornilleau Slovenija kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih